ЗАВДАННЯ НА КАРАНТИН
БЕРЕЗЕНЬ 2020
Завдання на карантин щодня записуються
у електронному щоденнику (згідно розкладу уроків).
На блозі будуть виставлятися додаткові матеріали до завдань: відео, фото, корисні посилання тощо.
!!! Для того щоб знайти необхідні матеріали для домашнього завдання, вам треба на Головній сторінці блога праворуч обрати з меню свій клас і перейти.
_____________________________________________
5 клас
Повторюємо відмінювання дієслів
6 клас
Подивіться це відео до нашої теми "Подорож Британією"!
7 клас
Відео про Олімпійські ігри для вас
9 клас
Відео на екологічну тематику
10 клас
11 клас
Готуємо проекти на тему "Кіно"
__________________________________________
лютий, 2020
5 клас
(німецька мова)
Тема: Школа
БЕРЕЗЕНЬ 2020
Завдання на карантин щодня записуються
у електронному щоденнику (згідно розкладу уроків).
На блозі будуть виставлятися додаткові матеріали до завдань: відео, фото, корисні посилання тощо.
!!! Для того щоб знайти необхідні матеріали для домашнього завдання, вам треба на Головній сторінці блога праворуч обрати з меню свій клас і перейти.
_____________________________________________
5 клас
Ми з вами вивчаємо тему "Шкільне приладдя", а як сказати німецькою про те, що в нас Є той чи інший предмет?
Наприклад: У мене є олівець. У Еріки є пенал.
Пригадаймо, як це буде англійською?
I have a pencil. Erika has a pencil-box.
В німецькій мові нам також знадобиться дієслово "мати" (иметь, have) - haben
Як вживати дієслово haben вам розкаже це корисне відео.
(до хв.2.15 - основне)
Повторюємо відмінювання дієслів
Подивіться це відео до нашої теми "Подорож Британією"!
7 клас
Відео про Олімпійські ігри для вас
9 клас
Відео на екологічну тематику
10 клас
До вашої уваги пропоную 7 відео з циклу "Nature Is Speaking", насолоджуйтеся!
Слухайте уважно, якщо будуть складнощі, можете вмикати субтітри.
Через певний час за цими відео вам буде надана нескладна перевірочна робота (на розуміння змісту відео) - це буде написано у ел.щоденнику.
11 клас
Готуємо проекти на тему "Кіно"
Форма роботи: парна, групова (3), індивідуальна.
Термін: до кінця карантину (до 03.04)
Що можна зробити:
1) Інтерв'ю з кінозіркою
1. Обираєте цікаву кіно-особистість.
2. Один учень виконує роль журналіста, інший - зірки (продумати зовнішність).
3. Прописуєте питання журналіста та відповіді зірки, для відповідей використовуєте реальні факти з Вікіпедії англ.мовою.
4. Знаходите відео і фото матеріал для відео (бесіда може перериватися на відео- та фото-вставки).
5. Записуєте інтерв'ю.
Тривалість - до 10 хв.
2) Мій рейтинг
1. Обираєте тему рейтинга: найкращі комедії, триллери, фентезі... найкрасивіші актори / актриси... найромантичніші фінали... або свій варіант.
2. Підбираєте яскраві фрагменти обраних фільмів.
3. Монтуєте.
Тривалість - до 7 хв. (рейтинги - до 10 позицій)
3) А ви знали, що..? (Do You Know...?)
Створити підбірку цікавих фактів зі світу кіно (5-10)
4) Огляд жанру
Розказати (і показати, використавши фрагменти фільмів) про певний кіно-жанр: історія, видатні режисери у цьому жанрі, найкращі фільми в цьому жанрі (за версією кінознавців), ваші враження і уподобання щодо цього жанру, враження ваших однолітків (наприклад згідно опитуванню, яке ви зробите до монтування проекту).
5) Що за фільм?
"Перезняти" відому сцену з відомого фільма (до 15 хв)
Врахувати:
1. Локацію
2. Костюми, грим
3. Англомовний текст
4. Музичний супровод
5. Тітри / субтітри (якщо треба)
6) Власна ідея
УВАГА: ВСІ РОБОТИ МАЮТЬ БУТИ УНІКАЛЬНИМИ
(тобто створеними тільки вами! - будуть перевірені на плагіат)
!!! Роботи надсилати на nata60382@gmail.com
або виставити на youtube і надіслати мені посилання на проект.
Бажаю успіхів, вірю у ваш безмежний креатив! :)
лютий, 2020
5 клас
(німецька мова)
Тема: Школа
1. с.62-63 (школа) - вчити слова (ми записали їх у словники).
2. с.64, впр.2 - розглянути малюнок (класна кімната), переписати слова в словники з перекладом.
3. с.65, впр.3 - А. прочитати лист, спробуйте перекласти, незнайомі слова випишіть у словники; В. виконайте вправу "так чи ні" (+/-) в зошитах - чи правильні висловлювання згідно тексту?
4. с.66, впр.1 - розглянути малюнок (пенал), переписати слова в словники з перекладом.
5. с.69, впр.1 - розглянути малюнок (шкільне приладдя), переписати слова в словники з перекладом.
6 клас
Тема: Спорт
1. Готуємось до переказу тексту "Спорт в моєму житті" (с.79+ своє доповнення);
2. с.85, впр.3 - читати і перекладати діалог;
3. с.88, впр.5 - описати малюнки за зразком: хто що робить прямо зараз (Present Cont.)
4. с.89-90, впр.2 - прочитати і перекласти текст.
7 клас
Тема: Здорове хачування
1. с.70-71, впр.4 - доповнити текст (усно);
2. с.71, впр.5 - доповнити речення за змістом (письмово);
3. с.73, впр.4 - доповнити речення (письмово), що можна робити за столом, а що ні. (все речення можна не писати, тільки модальні дієслова, які ви вставили).
4. с.78, впр.4 - прочитати і перекласти рецепт.
5. за зразком цієї вправи (п.4) скласти свій рецепт улюбленого салату, або іншої страви (див.слова с.69)
9 клас
Тема: Вибір професії
1. с.83-85 - текст прочитати і перекласти, буде диктант за лексикою з цього тексту.
2. с.85-86, впр.2 - доповнити речення за текстом (письмово).
3. с.86, впр.3 - відповісти на запитання за текстом (усно)
4.с.87, впр.6 - доповнити фрази назвами професій, які зашифровані у змійці (письмово).
5. с.94, впр.1b - написати професії, які мають такі характеристики.
10 клас
Тема: Комп'ютерні технології
1. с.119, правило "Фразові дієслова" розібрати + впр.5 - прочитати і перекласти.
З кожним з цих 9и дієслів з будь-яким прийменником скласти по 1 реченню (9 речень має бути усього).
2. с.118, впр.2, впр.3 - доповнити текст словами з рамочки (усно).
3. с.118-119, впр.4 - прочитати і перекласти речення.
11 клас
Тема: Винаходи сьогодення
1. с.125, впр.4 - доповнити речення (письмово - тест)
2. с.127, впр.2 - доповнити речення (письмово - тест)
3. с.130, впр.4 - прочитати і перекласти текст.
4. с.131, впр.5 - утворити словосполучення (письмово)
5. с.131, впр.6 - відповісти на питання (усно/письмово)
6. с.132, впр.1 - прочитати і перекласти, незнайомі слова виписати у словник.
7. с.133, впр.4 - прочитати і перекласти.
_____________________________________________________
КАРАНТИН 05.12 - 11.12.18
5 класс
Готовимся к контрольным работам
1. Повторить СЛОВА в словаре (с начала семестра) и Mind-Map в тетради по теме "Хобби".
2. Темы по ГРАММАТИКЕ:
- притяжательные местоимения
- порядковые числительные (seven - the seventh...) - см.ваши таблички с написанием дат, которые вы вклеили в словари;
- Present Simple Tense (настоящее простое время)
7 класс
Тема: Домашние обязанности. Приготовление пищи.
1) стр.62, упр.6 - письменно (составить предложения по подтеме "Бытовая техника")
2) стр. 64-65, упр.1 - читать и переводить текст о Здоровом питании;
3) стр.69, упр. 1 - выписать в словарь глаголы (действия при готовке еды) с переводом.
4) Грамматика: исчисляемые и не исчисляемые существительные.Помощь: http://www.study.ru/support/handbook/noun8.html
8 класс
Тема: Школа
1) У вас в тетрадях уже должна быть сравнительная таблица: что общее есть у украинских и британских школ, и что отличается (две колонки: Common / Different)
3) стр.70, упр.2 - письменно (дополнить предложения, по тексту стр.68-69; записывать предложения полностью!)
4) стр.73-74, упр.1а - прочитать и перевести рассказы детей; b - письменно дополнить, кто из этих детей что любит или не любит в школе и почему.
9 класс
Тема: СМИ
1) Готовимся к контролю говорения. На устное высказывание у вас 2 варианта:
- рассказать о своих предпочтениях в ТВ: использовать начало и слова в рамочке из упр.2, стр.81, дополнить самим - 15-18 предложений;
- развёрнуто (полными предложениями, одним-двумя) ответить на вопросы из упр.1, стр.82.
10 класс
Тема: Национальная кухня
1) В тетрадях составить рецепт любого блюда, используя лексику, которую мы записали в словари во вторник 04.12 (глаголы);
2) Грамматика: повторите все 3 типа Условных предложений -
3) ПРОЕКТ (на контроль говорения) - одно из двух:
- кулинарное шоу (презентация блюда)
- презентация ресторана (можно сделать по типу программы "Ревизор").
и посмотрите видео прошлых лет, проанализируйте (раздел ФОТОАЛЬБОМЫ в этом блоге)
ВСЕМ УДАЧИ И НЕ БОЛЕТЬ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий