Страницы

5 клас

КОНТРОЛЬ ПИСЬМА

 
1.       Утворіть словосполучення зі слів з двох колонок (запишіть їх у рядок, через кому):


Pilze im Wald
Bäume
viel zu tun
Geburtstag
Sport
Computerclub
in die Schule
Beeren

sammeln
haben
besuchen
gehen
suchen
feiern
treiben
pflanzen


2.       Пригадайте відмінювання дієслова sein (с.60 угорі).  
Доповніть речення правильною формою дієслова sein.

1)      Ich … elf Jahre alt.
2)      Wir … klug und lustig.
3)      Du … mein Freund.
4)      Oleg … mutig und gut.
5)      Es … Frühling.

3.       Яке слово зайве? (запишіть номер рядка і зайве слово)

1)      Frühling, Sommer, März, Herbst, Winter
2)      Volleyball, Tennis, Schach, Musik, Fußball
3)      Weihnachten, Jahreszeit, Neujahr, Oktoberfest, Geburtstag
4)      Lehrer, Lineal, Bleistift, Kuli, Heft
5)      klug, nett, lustig, mutig, böse

4.       Доповніть речення за змістом:

1)      Wir … viel zu tun im Herbst.
2)      Die Lehrer sind … und … .
3)      Die Kinder … und … in der Sportstunde.

--------------------------------------------------------------------------



КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ

1. прослухати текст (двічі) 



2. виконати тест НаУрок, КОД 241363 (до 12.30)


Бажаю успіхів!
 --------------------------------------------------------------------------




 Понеділок (Montag), 11.05.20

Готуємося до семестрового контролю ГОВОРІННЯ

Дорогі діти, вашій увазі пропоную ТЕКСТ, який вам треба прочитати, перекласти і ПЕРЕКАЗАТИ (вивчити).

Коли будете готові, запишіть свій переказ на ВІДЕО і надішліть мені  до 20.05 - на вайбер, або прикріпіть до відповідного завдання у Google Class (там у завданні буде текст і аудіозапис для тренування). 


1. Ich heiße ... (Natalia). (Мене звуть ... Наталія)
2. Ich wohne in Kramatorsk. (Я живу у Краматорську)
3. Ich bin zehn (10) / elf (11) Jahre alt. (Мені 10 / 11 років)
4. Ich besuche die Klasse 5 (fünf) A / D. (Я відвідую 5-А/Г клас)
5. Meine Schule ist groß und schön. (Моя школа велика і красива)
6. Ich lese / schreibe/ turne / spiele Fußball gern. (Я залюбки читаю/ пишу/ займаюсь спортом/ граю у футбол)
7. Es ist Frühling, es ist Mai. (Зараз весна, зараз травень)
8. Ich pflanze Bäume im Mai. (Я саджаю дерева у травні)

-----------------------------------------------------------------------------


 

Середа (Mittwoch), 06.05.20

Die Monate. Der Kalender. Was machst du ... ?
(Місяці. Календар. Що ти робиш ... ?) 


1) Повторення.

с.93-95

Подивіться відео
1) повторюйте за мною слова (назви місяців - с.93, рамочка, а також словосполучення з минулого уроку - с.94-95)
2) уважно послухайте пояснення, як правильно виконати домашнє завдання. 
 




2) Домашнє завдання:

Складіть 5 речень письмово про те, що ви робите в різні місяці (будь-які 5 місяців) - користуйтесь с.94-95.

Наприклад

Я шукаю гриби у лісі в жовтні. 

Хто? - я - ich
Що роблю? - шукаю - suche
Що і де? - гриби у лісі - Pilze im Wald
Коли? - у жовтні - im Oktober

Ich suche Pilze im Wald im Oktober.


Свої 5 речень сфотографуйте і надішліть мені у вайбер (0502597853) або прикріпіть до цього ж завдання у Google Class.
 

 ------------------------------------------------------------------------------



Понеділок (Montag), 04.05.20

Die Monate. Der Kalender. (Місяці. Календар.)


с.94-95, впр.4

Нові слова і словосполучення:

das Neujahr feiern (дас нойяр фаєрн) - Новий Рік святкувати
Karneval feiern (карневаль фаєрн) - карнавал святкувати
Sport treiben (шпорт трайбен) - спортом займатися
Bäume pflanzen (бойме пфланцен) - дерева саджати
Geburstag  feiern (гебурстаг фаєрн) - день народження святкувати
Beeren sammeln (беерен заммельн) - ягоди збирати
die Oma besuchen (ді ома безухен) - бабусю відвідувати
Obst pflücken (обст пфлюкен) - фрукти збирати
in die Schule gehen (ін ді шуле геєн) - до школи йти
Pilze im Wald suchen (пільце ім вальд  зухен) - гриби у лісі шукати
Computerclub besuchen (комп'ютерклуб безухен) - комп.клуб відвідувати
Weihnachten  feiern (вайнахтен фаєрн) - Різдво святкувати

im September, im Mai... - у вересні, у травні і т.д.
(з усіма місяцями - прийменник im)

 
Домашнє завдання: 

вчити нові слова і словосполучення з с.94-95
(виписати у словник)
 


--------------------------------------------------------------------
Середа (Mittwoch), 29.04.20


Пори року. Осінь.

1) с.90-92
Подивіться відео-урок і виконуйте вправи разом зі мною.

 





2) Говоріння (Повторення - Розповідь про себе)

Сьогодні ми пригадаємо, з чого починалося ваше вивчення німецької мови.
Подивіться відео-урок, повторюйте за диктором. 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 
Понеділок (Montag) 27.04.20


Die Jahreszeiten. Der Herbst (Пори року. Осінь) 

 1) Neue Wörter (Нові слова - запишіть у словники):
s. 88-89

Lieblingsjahreszeit (Lieblings + jahres + zeit) [ліблінс ярес цайт]- улюблена пора року (улюблена + року + пора)

Meine  Lieblingsjahreszeit ist / heißt der Sommer. Und deine? - Моя улюблена пору року є / називається літо. А твоя?

Повторимо також: gern haben - любити, вподобати (щось)

Ich habe ... (nicht )gern. - Мені (не) подобається ...

s. 90 

Es ist Herbst / Sommer / Frühling / Winter (ес іст ...)
Осінь. (Зараз осінь / літо / весна / зима)
viel zu tun haben (філь цу тун хабен)- багато чого робити
Pilze im Wald suchen (пільце ім вальд зухен) - гриби у лісі шукати
Obst im Garten pflücken (обст им гартен пфлюкен) - фрукти у саду збирати
Beeren sammeln (берен заммельн) - ягоди збирати
die Zugvögel  ziehen nach Süden (ди цугфьогель ціен нах зюден) - перелітних птахів проводжати на південь
Bäume pflanzen (бойме пфланцен) - дерева саджати
die Sonne scheint (ди зонне шайнт) - сонце світить
der Himmel (дер хіммель) - небо
blau (блау) - блакитний
kühl (кюль) - свіжий

Прочитайте ці слова і словосполучення вголос: спочатку повільно, а потім швидше.


2)  Die Übungen (Вправи)

1) Розгляньте малюнки на ст.88-89. Подумайте, яка пора року ваша улюблена?
Як це запитати німецькою? 
Це можна зробити двома способами:

Wie heißt deine
Lieblingsjahreszeit?
Welche  Jahreszeit hast du gern?

А як же відповісти?

Meine  Lieblingsjahreszeit ist / heißt der Sommer. 
Ich habe der Sommer gern.

Скажіть тепер про себе.


 2) Розглянь малюнки на ст.90, впр.2. Що роблять діти?

ЗРАЗОК

Побудуємо речення:


Pilze im Wald suchen (пільце ім вальд зухен) - гриби у лісі шукати

Розмірковуємо так:
Хто? Діти - Die Kinder
Що роблять? - шукають - suchen 
Шукають що і де? - гриби у лісі - Pilze im Wald

Отже маємо:
Die Kinder suchen Pilze im Wald. 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:  

с.90, впр. 2 - скласти речення за ЗРАЗКОМ 
(дивись вправу вище):

Діти збирають фрукти у саду.
Діти збирають ягоди.
Діти проводжають птахів на південь.
Діти саджають дерева. 

------------------------------------------------------------------------------   
 

Середа (Mittwoch) 21.04.20

Нова тема

Die Jahreszeiten (Пори року) 

1) Подивись цікаве відео про пори року.  Виконай завдання на самоперевірку.
Запиши назви пор року  у словник.
 




2) У наступному відео до назв пор року приєднаються ще й назви місяців.  
Запиши їх у словник. 




 3) А тепер звернемо більше уваги на місяці
Тож продивіться і опрацюйте наступне відео (уважно виконайте завдання, що будуть з'являтися на екрані.)





ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вчити назви пор року і місяців. 
-------------------------------------------------------------------------------



Середа (Mittwoch) 15.04.20

Die Schule (Підсумковий урок)

1) Вправи на закріплення:

1. с.84, впр.2 - знайди антоніми.
Виконай цю вправу у тестовій формі (1-а, 2-с..)

2. с.84, впр.3 - в кожному рядку знайди одне зайве слово, запиши його поряд з буквою, що позначає рядок (А - слово) 

Виконані завдання надішли мені на вайбер (0502597853



2) Сподіваюсь, ти добре попрацював у цій темі, тож можна трішки розважитися. 

 -----------------------------------------------------------------------------

Понеділок (Montag) 13.04.20

 1) Neue Wörter (Нові слова, с.79 - запишіть їх у словники)

am Wochenende (ам вохененде) - на вихідних
fleißig (фляйсігь) - старанний
faul (фауль) - лінивий
kurz (курц) - короткий
durch (дурхь) - через
mal (маль) - раз

ЩО МОЖНА РОБИТИ У ГУРТКАХ?

Schach spielen (шах шпилен) - грати у шахи
Fotos machen (фотос махен) - робити фото
tanzen (танцен) - танцювати
Computerspiele machen (комп'ютер+шпиле махен) - робити комп'ютені ігри (розробляти)
Sport treiben (шпорт трайбен) - займатися спортом
Musikinstrumenten spielen (музік+інструментен шпілен) - грати на музичних інструментах

gern haben (герн хабен) - любити, подобатися
gern (герн) - залюбки


 2) Die Übung (Вправа)

1. Доповніть речення за змістом (письмово)

Die Schüler besuchen einen Musikclub und ..............
Die Schüler besuchen einen Sportclub und .............
Die Schüler besuchen einen Fotoclub und .............
Die Schüler besuchen einen Tanzenclub und ...............
Die Schüler besuchen einen Schachclub und ...............


Зразок (ЯК ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ)

Die Schüler besuchen einen Computerclub und....

1 - перекладаємо те на рідну мову те, що маємо
 (Die Schüler - учні, besuchen - відвідувати, отже "Учні відвідують..." що? - комп'ютерний клуб...)

2 - доповнюємо рідною мовою, користуючись новими словами (див.пункт 1 нашого уроку - "що можна робити у гуртках?")

Учні відвідують комп'ютерний клуб...(і що роблять?) і роблять комп'ютерні ігри.

3 -  перекладаємо отримане укр. речення на німецьку мову:
(Початок є)

Die Schüler besuchen einen Computerclub und machen Computerspiele.

Увага: спочатку йде ДІЄСЛОВО, а потім ІМЕННИК

робить що? - робить комп. ігри
займається чим? - займається спортом
і т.д.

Hausaufgaben (ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)

Цю вправу із урока  (вище, пункт.2)
написати, сфотографувати і надіслати мені на  
ВАЙБЕР  - 0502597853
до середи 15.04.

_____________________________________________________

  


Середа (Mittwoch) 08.04.20

Тема: Школа (Die Schule)

1) Neue Wörter (Нові слова)

Сьогодні ми познайомимося з назвами шкільних предметів (уроків) - назвами різних наук. Подивіться це відео - в ньому буде багато нової лексики з поясненням, про яку науку йде мова. Запишіть у словники назви тих предметів, які ви вивчаєте, а також ті, що вас цікавлять.
 

 
 2) Die Übungen (Вправи)
  
Потренуймося! :)

1. с.78, впр.2 - повторимо ДНІ ТИЖНЯ
Запишіть в таблицю назви днів тижня під англійськими назвами.

2. с. 76, впр. 5С (письмово у зошиті)


3) Hausaufgaben (ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)

Перекладіть речення на німецьку мову, щоб отримати маленьку розповідь про себе.
Користуйтеся впр. 7, с.78 (там є багато корисних підказок:)

1. Мене звуть ... (ваше ім'я)
2. Я відвідую 5А клас.
3. Я читаю залюбки.
4. Уроки завжди цікаві.
5. Вчителі суворі і розумні.
6. Я люблю перерви. Вони веселі. (!! любити - gern haben)

------------------------------------------------------------------------------


Понеділок (Montag) 06.04.20

Тема: Школа (Die Schule) 


1. Введення нових слів - запишіть у словники, будь ласка!

die Schulsachen (шульзахен) - шкільні речі
die Stunde / die Stunden (штунде / штунден) - урок / уроки
schwer (швер) - важкий, важко
leicht (ляйхьт) - легкий, легко
interessant (інтересант) - цікавий
langweilig (лангвайлігь)  - нудний
streng (штренг) - суворий
die Pausen (паузен) - перерви
besuchen (безухен) - відвідувати
suchen (зухен) - шукати
brauchen (браухен) - потребувати (рус. нуждаться)
immer (іммер) - завжди
doch (дох) - все ж таки, але
heute (хойте) - сьогодні
Tut mir leid! (тут мір ляйд) - Мені шкода!
Macht nichts! (махт нихьтс) - Нічого страшного! (Немає значення!)


 2. Тренувальна вправа:

Доповнити ці речення треба дієсловом "потребувати" (brauchen)
1. Я потребую (= мені потрібен) зошит.
2. Тобі потрібен зошит?
3. Йому не потрібні сьогодні ножиці.
4. Нам не потрібні сьогодні кольорові олівці.
5. Вам потрібні сьогодні папка і портфель.

АЛЕ це дієслово має стояти у потрібній формі - звертаємо увагу на підмет!

(Правило "Відмінювання дієслів" -  див. ВІДЕО Урок 18.03, нижче)
 

3. Повторення граматики 

Пропоную цікаве відео про вже знайомі вам дієслова
haben і sein

 
4. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ - читання 

с. 78, впр. 7 - прочитайте та перекладіть короткі розповіді дітей про себе (УСНО)
З ким з них співпадають ваші шкільні вподобання? 

------------------------------------------------------------------------------



Понеділок 23.03.20

1. Повторення.
Сьогодні почнемо з того, що попрацюємо над повторенням лексики з теми "Шкільне приладдя".

На уроках ми часто працювали з відео з цієї серії, тож повторюйте за диктором слова, а потім виконайте завдання, які будуть озвучені (одразу приготуйте зошит або чорнетку для запису слів на диктант-самоперевірку наприкінці відео). 

 

Подивитися відео можно і так:


2. Граматика.
Тепер потренуємо вживання цих слів + вживання дієслова haben (див.попередній урок):

Завдання: с.71, упр.1 А - прочитати і перекласти;

Зверніть увагу!

Erika hat ein Buch. (У Еріки є книга. = Еріка має книгу.)
Martin hat kein Buch. (У Мартіна немає книги. = Мартін не має  книги).

Ми знаємо з вами, що  ein - це неозначений артикль 
(в англ.мові це артикль а / аn),

а що таке  kein???

kein -це ЗАПЕРЕЧЕННЯ, яке заперечує тільки ІМЕННИК,
стоїть перед іменником і замінює неозначений артикль.

форми  kein / keinе залежать так само від роду іменника, як і
форми неозначеного артикля ein / einе.

 Зверніть увагу!!
 Коли ми кажемо, що у нас (або у когось) щось є, або немає ми вживаємо ЗНАХІДНИЙ ВІДМІНОК (кого?що?)

Тобто: В мене є книжка. = Я маю (кого? що?) книжку.

Навіщо вам цей відмінок? А справа в тому, що якщо вказаний предмет чоловічого роду, то артикль ein або заперечення kein перед ним буде трішки змінюватися. - див. с.72, впр. 1с (таблиця).

 Завдання: прочитайте і перекладіть речення під таблицею.


3. Читання.

 Нові слова
modern - сучасний
hell - світлий
der Lehrer  - учитель;             die Lehrer - вчителі
streng  - суворий;                     nicht streng - не суворий;
mein Lieblingsfach (Lieblings+fach ) - улюблений предмет (урок)

Завдання: прочитати текст і письмово відповісти на запитання (відповіді знайти в тексті листа).

_____________________________________________________
 
 


Середа 18.03.20

Сьогодні повторимо ВІДМІНЮВАННЯ ДІЄСЛІВ 
за допомогою цього навчального відео.
Наступного понеділка ви отримаєте завдання з цієї теми.
Тож дивіться і слухайте уважно.

 

Подивитися відео можно і так:



 а також не забуваємо повторювати дієслово sein (бути)




Подивитися відео можна і так:


 Понеділок 16.03.20

Ми з вами вивчаємо тему "Шкільне приладдя", а як сказати німецькою про те, що в нас Є той чи інший предмет?

Наприклад: У мене є олівець. У Еріки є пенал. 



Пригадаймо, як це буде англійською?

I have a pencil. Erika has a pencil-box.



В німецькій мові нам також знадобиться дієслово "мати" (иметь, have) - haben



Як вживати дієслово  haben вам розкаже це корисне відео.



(до хв.2.15 - основне)


Подивитися відео можна і так:

Комментариев нет:

Отправить комментарий